Witam,
Wzrost: 177 cm.
Waga: 57 kg.
Kalistenikę trenuję od 6 miesięcy (pierwszy trening - 27 kwietnia 2015 roku), od początku ćwiczyłem według moim zdaniem dobrego planu treningowego jakim jest 10x5. Trenowałem tym planem przez pierwszych kilka tygodni, potem przerzuciłem się na plan push/pull/legs i trenowałem nim kolejne kilka tygodni zawuważając znaczny progres w sile i delikatne zmiany w sylwetce. Postanowiłem zacząć trenować całe ciało podczas treningu i planem FBW trenowałem aż do 15 września i dzięki niemu wyrobiłem sobie przyzwyczajenie do długich treningów (trening całego ciała zajmował mi ok 1,5h + rozciąganie po treningu). Od 15 września dzięki wskazówkom i poradom użytkownika Dipsiarz ułożyłem sobie konkretny plan treningowy na zasadzie treningu dzielonego, dzięki za pomoc ziomeczku. Ćwiczę planem który wtedy ułożyłem aż do dzisiaj bez większych zmian (dodałem tylko ćwiczenia na lędźwie tak jak radzili mi bardziej doświadczeni na forum). Gdy zaczynałem ze względu na moją małą wagę byłem w stanie wykonać 11 podciągnięć, 13 pompek i 25 przysiadów (oczywiście wszystko wtedy robiłem beznadziejnie technicznie), nie poddawałem się i w dniu dzisiejszym moje rekordy prezentują się następująco:
Podciąganie: 22
Pompki: 30
Pompki na poręczach: 5 (z obciążeniem zewnętrznym 20 kg.) i 20 bez obciążenia zewnętrznego
Przysiady na jednej nodze: 22
Moimi głównymi celami są:
- free handstand
- podciągnięcia na jednej ręce
- wzrost masy mięśniowej
siłowy muscle up (trochę mi brakuje)- cel osiągnięty 2 listopada 2015 roku- planche (może za kilka lat będę w stanie utrzymać tą pozycję chociaż przez kilka sekund)
- wzrost siły
Plan treningowy którym ćwiczę:
Każdy trening poprzedza krótka 10 minutowa rozgrzewka całego ciała, staram się najbardziej rozgrzać mięśnie które będę w danym dniu katował.
Rozkład treningu:
Poniedziałek - plecy i biceps
Wtorek - klatka piersiowa, barki i tricepsy
Środa - brzuch
Czwartek - nogi i ćwiczenia na lędźwie