Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Co na dobry początek?

Początki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1
Nethresss

Nethresss

    Member

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • LokalizacjaSzwecja
Cześć, jestem totalnie nowa w temacie kalisteniki i jakiś czas zastanawiałam się czy nap, ale widzę, że pomocne z Was społeczeństwo, a ja już nie chcę więcej marnować czasu :) Z tego co wyczytałam dobrze zakupić książkę " Skazany.." i w moim przypadku konieczny jest zakup drążka bo przeszłam całą okolice i możecie wierzyć lub nie, ale nie znalazłam niczego na czym można zawisnąć a w przyszłości się podciągnąć :/ ale jeżeli chodzi o kwestie zakupowe to najszybciej za miesiąc, nie mieszkam w PL i dopiero 'raczkuje' za granicami naszego kraju. Niechciałabym jednak marnować miesiąca na nicnierobienie lub robienieczegobezsensu stąd moja prośba w dobraniu ćw początkujących :) w tamtym miesiącu zajarałam się kalisteniką a w zw z tym, że 'siła' moich rąk pozostawia wiele do życzenia zaczęłam robić planki różnego rodzaju, pompki damskie, stanie na rękach przy ścianie, pompki przy szafce, podciąganie nóg w pozycji leżącej. Jednak za każdym razem robiłam to samo. Pózniej gdzieś przecz, że dobrze jest co trening postawić na inną partię mięśni, innym razem, że ćw tylko co dwa dni. Naczytałam się tyle, że już sama nie wiem. Zależy mi na tym aby spalić trochę tłuszczu i przede wszystkim wzmocnić mięśnie bo jedyne chyba jakie 'posiadam' to na łydkach :) no i oczywiście zostać przy treningu bo nie ma to być jedynie dwumiesięcznym wybrykiem ;) dodam jeszcze, że mam jakiś drobny problem w dolnej części kręgosłupa i lekarz zalecił abym w