Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Dances with Onizuka!:D START

KALISTENIKA SIŁOWNIA WYCISKANIE PODCIĄGANIE DRĄŻEK START MARTWY LUDZKA FLAGA POMPKI BAJCEPS

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#41
Krzepki Paweł

Krzepki Paweł

    "Jesteśmy tylko marionetkami własnego umysłu"

  • Bywalec
  • 203 postów

Po początkowym przyroście powtórzeń czasem ciężko przebić się przez jakąś barierę, można by powiedzieć, że współczynnik maksymalnej ilości powtórzeń do czasu, który już ćwiczymy miałby postać (mniej więcej) funkcji logarytmicznej, czyli im dalej zajdziemy, tym ciężej wywalczyć to kolejne powtórzenie. Gdyby tak się nie działo, a wzrost byłby liniowy, to wiadomo co. Z roku na rok podwajalibyśmy w nieskończoność te liczby hehe.

A co do gumy, to być może jak już potrafisz się podciągać bez niej w zwykłych podciągnięciach, to można by ją w niej odstawić, a zastosować w czymś cięższym, na przykład (strzelam) w podciągnięciach wąskich, bądź innej odmianie, która sprawiać Ci będzie trudność. Taka tylko sugestia :P.

PS co do pierwszej części mojej wypowiedzi, to w sumie nie zawsze tak jest, bo przychodzą takie dni, że powiedzmy, po kilku miesiącach stagnacji, nagle z treningu na trening (po na przykład dłuższym wypoczynku) skaczemy o parę powtórzeń, a potem względnie udaje nam się to utrzymać. No organizm potrafi zaskakiwać możliwościami heh.


  • 0

#42
JamesFranek

JamesFranek

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 891 postów
Jak celem jest jedynie (albo głównym celem) zwiększenie ilości powtórzeń to skup się na jednym rodzaju podciągania i ćwicz wytrzymałości, wytrzymałościowo o ile można tak to nazwać przy maksie 3x8... Czyli po pierwsze skróć przerwy do 45-90s. Serie można rozplanować na wiele sposobów, ja zaproponuje robienie serii 6 powtórzeń tak długo jak jesteś w stanie zrobić wszystkie 6, seria która spalisz jest ostatnią. Z treningu na trening staraj się dodać przynajmniej 1 powtórzenie, zaczynając od ostatniej serii, czy też zwiększyć ich ilość.
Innym może nawet lepszym sposobem są drabiny, zakładam że nimi nie ćwiczyłem więc zachęca znaleźć odpowiedni artykuł na forum i spróbować tej metody.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: KALISTENIKA, SIŁOWNIA, WYCISKANIE, PODCIĄGANIE, DRĄŻEK, START, MARTWY, LUDZKA FLAGA, POMPKI, BAJCEPS

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych