Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Trening Weteran a odosobnienie (Paul Wade Skazany)

Paul Wade weteran odosobnienie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
antybuka

antybuka

    Brak

  • Użytkownik
  • 6 postów

Mam takie pytanie Chcę przejśc z siłowni na domowe przedsionki (kalistenika) przeczytałem książkę Paula Wade  ale jakby to powiedzieć z siłowni mam staż 1,5 roku  chodziłem na boks biegałem jeździłem ogolnie jestem powiedzmy w miarę wysportowany (przynajmniej zakładam że nie jestem człowiekiem który od 10 lat leżał na kanapie i postawnowił coś ze sobą zrobić)  ważę 78kg (bym podał % tłuszczu jeśli to ma znaczenia ale waga mi spadła ze schodów i odmówiła posłuszeństwa nie podaje wyników :D ) a mam 2 pytania :)

 

po 1 : po przeczytaniu książki stwierdziłem że nie ma sensu zaczynać od planu ,,świeża krew" ponieważ nie jestem taki świeży (przynajmniej tak mi się wydaje ) a  nie przetrawił bym tego że ćwiczę 2x w tygodniu i w dodatku jedynie takie ćwiczenia , ,,dobre sprawowanie" też dla mnie nie odpowiada z kilku powodów (nie chce wymieniać szkoda waszego czasu)  , Interesuje mnie trening ,,weteran" i ,,Odosobnienie" jeśli macie te książki lub wiecie o co chodzi zaglądnijcie 

mój wstepny plan miałby być taki leciałbym ,,weteranem"  chce skoczyć na głęboką wodę  ale nie na aż tak głęboką żeby zaczynać wyższy trening ,,odosobnienie"  a po 3-5 miesiącach (w zależności jak będę się czuł na siłach) chciałbym spróbowac przejśc na ,,odosobnienie" np na 1-2 miesiące potem znowu powrócić do wteranu (jeśli mi się zechce bo lubie sport i nie wiem czy wytrzymam coś takiego) a w planach mam ten powrót z powodu regeneracji mięśni (niech odpoczną troche) i tak na zmianę bym leciał aż nie dojdę to jakiś większych rezultatów

 

co wy na to nie mam ochoty tracić kilku masięcy na zaczynanie od trenowania 2x w tyg po prostu jestem wytrzymały i to nie dla mnie problem jechać treningiem 5-6 razy w tygodniu nie mam z tym problemów a ćwiczenie 2x w tyg jest dla mnie katorgą 

 

 

2 pytanie w książce pisze 

np:

Sobota Pompki 2-3 serie treningowe

 

 

i pytanie co to są serie treningowe 

 

czy to są np: 2-3 serie po 10 pompek

 

czy może 2-3 razy po  2-3 serie po 10 pompek

 

 

 

 

 

odrazu mówię że nie boję siętreningu Weteran czy odosobnienie pytanie tylko co wy o tym myślicie (staż z siłowni 1,5 roku + boks i inne sporty rower itp [chociaz to niewiele zmienia] )

 

 

Jeszcze coś co myślicie o dodaniu do treningów pompek w podporze tego mi brakuje tricepsu w treningu :P

 

 

 

czy może polecacie jakiś inny rodzaj treningu niż z książki ?? widziałem kilka ciekawych ale chce zapytać o wasze oponie

 

jeśli ktoś nie ma pod ręką książki 

 

 

wteran -

6x w tyg po 1 partki mięsni po 2-3serie treningowe 

 

 

Odosobnienie 

6x w tyg 

po 3 partie miesni po 3-5 seri treningowych 

np

pon

podciąganie

przysiady

cwiczenia sily chwytu

 

wtorek

pompki wznosy nog

cwiczenia lydek

 

sroda pompki w stani na rękach

mostek

ćwiczenia karku

 

itp


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Paul Wade, weteran, odosobnienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych