Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Plan Treningowy do oceny(3dniowy cykl)

5x5 flaga Caculin statyka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1
listek720

listek720

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 72 postów

Witam wszystkich. To mój pierwszy post w tym dziale :) Tak więc:

 

  1. Wiek : 18
  2. Płeć : M
  3. Wzrost i waga (wskazane jest również podanie %BF) :184 cm, 84kg, 15%BF
  4. Rodzaj i intensywność aktywności fizycznej w przeciągu ostatnich dwóch lat -  gram w koszykówkę od 8 lat, piłkę ręczną od 5 - wszystko to w ciagu w przeciągu ostatnich dwóch lat takze :) , kalistenikę trenuję od roku ( na początku 3x w tygodniu, teraz 6x w tygodniu + 7 dzień rozciąganie odprężone (Pavel Tsatsouline) - całe ciało ( moja regeneracja jest ok :) )
  5. Wszystkie kontuzje, których doświadczyłeś/aś w przeszłości -  skręcona kostka (dzisiaj nie ma sladu) - obecnie brak
  6. Odpowiedź na pytanie: Czy przeczytałeś/aś pigułkę wiedzy? (Tak lub Nie) Tak
  7. Cel treningowy (siła, wytrzymałość, sylwetka, gibkość, pozycje statyczne) - siła, pozycje statyczne, sylwetka
  8. Czas jaki możesz poświęcić na treningi (np 2x w tygodniu po 1h, 5x w tygodniu po 2h, jestem dostępny 24h na dobę itp)
    7x w tygodniu po 2-3h
  9. Rodzaj diety z rozpiską ile dziennie spożywasz: kcal, węglowodanów, białka, tłuszczy, produktów niezdrowych (czekolada, słodkie napoje, zupki chińskie itp).