Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Spalanie fatu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#1
perkosz

perkosz

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 42 postów

Witajcie, 

chyba zaraziłem brata kalisteniką, tylko on jest odwrotnością mnie, i ma trochę zbędnych kilogramów do zrzucenia, a ja do nabrania. A, że sam jestem amatorem to chciałbym was zapytać.

1. Interwały czy to dobry pomysł?

2. W treningu jaki przedział serii/powtórzeń ma robić ?

3. Czy trening brzucha z filmiku Kury Workout może być ?

4. I jak to rozplanować by było git.

5. Czy może robić taki trening jak ja? W moim dzienniku jest rozpisany.

 

dzięki!


  • 0

"Jak będziesz spędzał zbyt dużo czasu myśląc nad czymś, nigdy tego nie zrobisz. Zrób przynajmniej jeden krok dziennie w kierunku swojego celu"


#2
Xiaoyum

Xiaoyum

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1 010 postów
Dobrze że napisałeś chociaż że ma nadwagę bo ilość informacji o nim że masakra :D

1) zależy co masz na myśli pisząc interwały. Bo jeśli chodzi o bieg interwałowy to nie polecam. Duże obciążenie stawów dla typa z nadwagą.

2) Najlepiej obwód z podstawowych ćwiczeń: pompki, przysiady, podciągania, coś na lędźwie i brzuch. Najlepiej dobrać odmianę żeby był w stanie zrobić ok 15-20 powt. z zapasem 1-2 powt. 3 x w tygodniu starczy. Jest to jeden z lepszych podstawowych treningów dla początkującego.

3) Jeśli da rade to tak. Jeśli ma się spinać przy każdym powtórzeniu i będzie to męczarnia dla niego to może się tylko zniechęcić na początku ( slaba psychika która z czasem się zwiększa )

4) to już właściwie napisałem w 2 pkt xd
  • 0

#3
perkosz

perkosz

    Advanced Member