Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Stożek rotatorów.

bark kontuzja stożek rotatorów mięśnie ból

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1
DazyZ

DazyZ

    Brak

  • Użytkownik
  • 8 postów

Witam, trenuję kalistenikę od około roku, a na grudzień 2015 roku założyłem sobie cel - Front lever, 10 HSPU brzuchem do ściany.

 

Wszystko szło pięknie do piątku tego tygodnia. Podczas rozgrzewki przy krążeniu ramionami wystąpił u mnie ból w barku, przestałem ćwiczyć. Nasmarowałem i dałem barkowi odpocząć, lecz nie widzę znacznej poprawy od tamtego dnia. Ból występuje przy :

- Pozycji ramion i lekkich skrętach jak w załączniku.

- Przy robieniu pompek i ruchach tego typu z większym wychyleniem łokci w tył

- Przy ćwiczeniu w którym ręce mam uniesione na wysokość barków zgięte w łokciach do 90 stopni, przy obrocie w dół w najniższej fazie ruchu

- Mając wyprostowana rękę wzdłuż na wysokość barków podczas odkręcania pięści tak jakby przed siebie, gdy znajduje się ona skierowana w dół.

 

Ból jest przy przyczepach mięśni z boku i przodzie barku. Co ciekawe ból nie występuje przy krążeniach ramion, takich najzwyklejszych, trzymaniu fronta, podciąganiu czy pompek w wychyleniu, albo w staniu na rękach. 

Nadmienię, iż problemy ze stożkiem rotatorów mam już od dawna, lecz ta kontuzja mocno mnie wystraszyła, ponieważ ból wystąpił na rozgrzewce.. I nie wiem co robić

1. Kontynuować treningi wyżej wymienionych elementów i odpuścić te, w których występuje ból?