Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Początek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1
llewyl

llewyl

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 75 postów

Witam,mam 24 lata,180cm wzrostu i 68 kg wagi.  Od 14 roku zycia gram w pilke z tym,ze od roku bez treningow,tylko mecze w weekendy. Zaczelo mi brakowac ruchu od 3 tygodni biegam od pon-pt po 5km,wiec kondycja nie jest zla,glownie chodzilo mi o zrzucenie bojlerka,ktory mialem(od piwka i jedzenia),ale poczulem,ze to jeszcze nie to i chcialbym czegos wiecej,chcialbym powiekszyc swoja sile,ktora jest teraz bardzo slaba(o staniu na rekach nie ma cos myslec raczej) i oczywiscie polepszyc sylwetke. Na poczatku oczywiscie chcialem zrobic jakas wlasna mini silownie,ale wtedy na jakis forum przeczytalem o ksiazce chodzi o skazanego oczywiscie i zainspirowala mnie ta forma pracy nad swoim cialem. Mimo przeczytania paru planow nie umiem dostosowac go do siebie. Chcialbym trenowac 5 razy w tygodniu(najlepiej od poniedzialku do piatku),moge wylaczyc bieganie. Poki co nie mam drazka,najwyzej daszek nad garazem,tylko czy ja sie w ogole podciagne?:) Jesli ktos moglby rozpisac mi plan z dokladna iloscia powtorzen i serii to bylbym bardzo wdzieczny. Pozdrawiam.


  • 0

#2
Powadzi

Powadzi

    Wymówki domeną ludzi słabych

  • Administrator

  • 2 335 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp

Witam,

 

temat zamykam a autora upominam za brak zastosowania się do regulaminu forum i za chęć pójścia na łatwiznę. Nikt na forum nie robi czegoś za kogoś niestety.

 

Pierwszy krok do treningów to przeczytanie http://kalistenikapo...cznej-mądrości/