Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Mocny plan

Street workout Kalenistyka Plan Treningowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Dipsiarz

Dipsiarz

    Pracuj ciężko w ciszy, niech efekty robią hałas!

  • Bywalec
  • 586 postów

Siemanko ;) 
Ćwiczę od 5 miesięcy, 4 miesiące na siłowni, choć z początku ćwiczyłem nie systematycznie więc sądzę, że uczciwie mogę powiedzieć, że trenowałem 3 miesiące na siłce, kalistenikę i SW trenuję od miesiąca. Mam 17 lat 185 wzrostu i 83 kg wagi. Aktualnie trenuję 6 razy w tygodniu :ph34r: 

Pon- Biceps i plecy
Wt- Triceps i klatka
Śr- Nogi i brzuch
Czw- Biceps i plecy
Pt- Triceps i klatka 
Sob- Nogi i brzuch
Niedz- odpoczynek

(oczywiście trenuję przy tym też inne mięśnie, ale chyba każdy wie co mam na myśli:) )

Zależy mi na dobrej rzeźbie, sile i na opanowaniu flagi, planche, Muscle upa i front levera 

Od razu uprzedzę tych co napiszą, że za dużo trenuję, z tak rozłożonym planem nie przetrenowuje się, więc myślę, że 6 razy w tyg jest ok.
Przez ten miesiąc treningów z taką intensywnością widzę efekty dużo lepsze niż te po tych 3 mies. na siłowni.

Pompek zwyczajnych zrobię 60 - 70 
Dipsów zrobię ok 15-16
Podciągnięć póki co robię niewiele .. bo 8 

opanowałem flagę ale nie że ręce wyprostowane tylko z ugiętymi, umiem tuck planche, do muscle upa niewiele mi brakuje, ale nie mogę jakoś dobrze zarzucić łokci ..

Robię plany wg Madbarz, ale nie wiem czy do końca są odpowiednie.