Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Własny drążek i poręcze. Jakie powinny mieć wymiary?

drązek poręcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Sławek1996

Sławek1996

    Brak

  • Użytkownik
  • 4 postów
Witam,
Jestem początkujący w ćwiczeniach kalisteniki, chciałbym zrobić swoje własne miejsce do ćwiczeń u siebie w ogródku. I mam pytanie jakie wymiary powinny mieć :
1. Drążek, takie zwykły do podciągania się
2. Poręcze, do np. dipsów
Chodzi mi tutaj o jak najprostszą konstrukcję, a jeżeli chodzi o wymiary to:
a. wysokość
b. szerokość
c jak grube powinny być rurki to jak najbardziej swobodnego ćwiczenia

Sorka za moje nie profesjonalne słownictwo i z góry dzięki za pomoc.
  • 0

#2
Pabloone

Pabloone

    "Fly or ...Fly "

  • Użytkownik
  • 109 postów

Witam, ja swoje poręcze mam 110 cm wysokości, i 68 cm szerokości.


  • 0

“Jeśli masz marzenie, musisz je chronić. Ludzie nie potrafią sami czegoś zrobić, więc mówią, że ty też nie możesz. Jeśli czegoś chcesz, to zdobądź to. Kropka.”


#3
spider95

spider95

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 12 postów
Jeśli umiesz się w miare podciągać to drążek najlepiej na takiej wysokości żebyś nie dotykał nogami ziemii, czyli wysokość wyciągniętych rąk plus pare centymetrów, a średnica mała 2-3 cm
  • 0

#4
King144000

King144000

    Włóczykij

  • Użytkownik
  • 36 postów

Tak jak radzi spider95, drążek najlepiej na takiej wysokości, żebyś musiał lekko podskoczyć żeby go złapać, średnica powinna być... wygodna?