Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Dziennik - Glowa. Powoli do przodu.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#1
Glowa

Glowa

    Mój czas jeszcze nadejdzie

  • Bywalec

  • 282 postów
  • LokalizacjaOława/Wrocław/Dziwnówek

Dotychczas nie wszystko było tak jak powinno być. Jesteś w zakładzie poprawczym. Zostałeś skazany na trening. Uczyń ze swojego ciała zbroję, która będzie Ci służyć do końca życia.


Mój czas jeszcze nadejdzie.

Zapraszam do mojego dziennika.
 

 

 

 

26 grudnia 2012

Cześć, jestem Paweł, ćwiczę ze Skazanego od 3 miesięcy, moim celem jest perfekcyjne wykonanie wszystkich kroków mistrzowskich i przejście do CC2. Chciałbym to osiągnąć przed inżynierem (jestem na 3 semestrze, czyli jeszcze około 24 miesiące). Dieta to domowe obiady + kanapki, jajka, sałatki, owoce, warzywa, orzechy, słodycze w dużych ilościach bardzo rzadko, piwo w małych ilościach regularnie. Generalnie chudzielec ze mnie, 77 kg po świątecznej wyżerce na 189 cm wzrostu, ale nie chcę być napakowany i wielki, chcę mieć wyraźne mięśnie i być sprawny.
Chciałem ćwiczyć planem "świeża krew", ale jestem zbyt niecierpliwy, więc ćwiczę częściej. Jak zacznę czuć przetrenowanie to zwolnię.
Plan:
pn: podciąganie, wznosy nóg, przysiady
wt: wolne
śr: pompki, wznosy nóg, mostek
czw: wolne
pt: podciąganie, przysiady
sb: pompki, wznosy nóg
nd: mostek

1 i 2 krok zajęły mi po 7 tygodni nie licząc mostka, z którym wyjątkowo się nie spieszę.
Pompki - w miarę sprawnie, jestem przy 3x15 w 3 kroku, zaczyna się ciężko, no ale powoli do przodu.