Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Przysiad w staniu na barkach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1
szudaj

szudaj

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 17 postów
Mam problem przy tym ćwiczeniu. Trenuję Skazanego od 4 miesięcy, pozostałe grupy mięśni idą do przodu, jestem w nich na 2 lub 3 kroku, tylko na tym polu idzie najgorzej. Zaczynam się już martwić czy aby nie za długo siedzę przy tym jednym ćwiczeniu - 4 miechy to trochę chyba za długo?

Oczywiście zaczynałem od 5-8 powtórzeń, teraz robię 3 serie po ok. 40-45.
Martwi mnie jednak to, że nie potrafię mieć przy tym idealnie prostej sylwetki. Po prostu musi być trochę pochylona i już. Inaczej nie da rady. I wyszło tak, że z treningu na trening zwiększałem liczbę powtórzeń ale wyprostowanej sylwetki jak nie było widać tak dalej nie widać:s Choć staram się. Rozciągam przed treningiem itd.

I tutaj proszę Was o radę: czy przejść niebawem do następnego kroku czy dalej starać się coś zdziałać przy tym ćwiczeniu? Czy może jakieś inne wyjście? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki :)
  • 0

#2
Bar-Man

Bar-Man

    Bodyweight, Bags, Bells & Barbells

  • Bywalec
  • 826 postów
  • LokalizacjaToruń
Staraj się utrzymywać najbardziej pionową sylwetkę jaką się uda i dojść do progu przejścia na krok drugi. I nic się nie przejmuj. To ćwiczenie należy robić powoli i utrzymywać największe napięcie mięśni. Jak ja je robiłem to po wszystkim byłem mokry i bolały mnie nawet łydki :D
  • 0

Najgorszą rzeczą którą mógłbyś spotkać na drodze samodoskonalenia to uczucie spełnienia.

http://kalistenikapo...y-odosobnienie/


#3
Guest_zahir11_*

Guest_zahir11_*