Jump to content

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Photo

Podciągnięcia i pompki - Skazany


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Speed024

Speed024

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 35 posts

Ćwiczę od już 2 miesięcy skazanego, wszystko od kroku pierwszego.

Robiąc podciągnięcia do ściany odczuwałem plecy, robiąc pompki przy ścianie odczuwałem jak mi bicepsy pracują i troszkę klatkę.

Doszedłem do kroku przejścia w podciągnięciach i pompkach przy ścianie.

Nie miałem żadnego takiego stołu jak w Skazanym, więc kupiłem drążek rozporowy i zamontowałem go we framudze na wysokości bioder.

I mam problem z podciągnięciami, stopy musiałem jakoś sobie je zblokować bo za bardzo mi odjeżdżały, udaje mi się dotknąć klatką piersiową drążka, ale maksymalnie zrobię takich 10 podciągnięć (czyli krok początkujący) , i najbardziej odczuwam bicepsy, 0 pleców.

 

Natomiast przy pompkach odczuwam również bicepsy, a klatki praktycznie nic (tak mi się wydaje). 

 

Macie jakieś porady odnośnie treningu ?

 

Z góry dzięki za pomoc :)


  • 0

#2
Powadzi

Powadzi

    Wymówki domeną ludzi słabych

  • Administrator

  • 2,335 posts
  • LokalizacjaGorzów Wlkp

Podciąganie zrób bardziej do brzucha, aniżeli do klatki. 

 

Jeśli nie czujesz pracy mięśnia to bardzo możliwe, że błędnie wykonujesz ćwiczenia. Najlepiej nagraj jak wykonujesz podciąganie i pompki. Wtedy coś się doradzi


  • 0

Piękno i siła, a nie pompa i masa


#3
Speed024

Speed024

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 35 posts