Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Dobranie treningu dla nowego :D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
IgorENKO

IgorENKO

    Brak

  • Użytkownik
  • 2 postów

Witam, mam 16lat, 170cm i waże 55kg. Moja sylwetka jest typowo chłopięca. Zależy mi na wyćwiczeniu męskiej sylwetki w kształcie litery V oraz na wyglądzie, nie przesadzonym. Chciałbym połaczyć kalistenike z treningiem z obciążeniem. Zależy mi na dobrym wyglądzie, ale też na gibkości i dużej sile. Nie chce być zbitym, ledwo chodzącym kamieniem. Jestem kompletnie zielony w temacie trenigów etc. jeśli możecie prosze o szczególowe wytlumaczenie co i jak, podanie jakiś planów treningowych itp. :D :D :D Chciałbym przy ćwiczeniach nie obciążać zbytnio kęgosłupa gdyż ciągle jeszcze rosne.


Użytkownik IgorENKO edytował ten post 01 lipca 2015 - 16:15

  • 0

#2
Yarpen

Yarpen

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 81 postów

Witaj Igorze ,zacznij od przeczytania pigułki wiedzy ,bo nikt za Ciebie planu nie ułoży . Jeśli chcesz połączyć kalistenikę z siłownia , to skup się na trzech ćwiczeniach : wyciskanie na ławce , martwy ciąg i przysiady ze sztangą , możesz jeszcze dodać wyciskanie żołnierskie .


  • 0

#3
IgorENKO

IgorENKO

    Brak

  • Użytkownik
  • 2 postów

Martwy ciąg to chyba nie najlepszy pomysł, dzięki za pomoc...


  • 0

#4
konop90

konop90

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 290 postów
I tu się mylisz, poprawnie wykonywany martwy ciąg jest bardzo dobrym pomysłem. Ucz się na zwykłej szczotce, kiju. Potem możesz dodawać obciążenie. Nie popełnij mojego błędu i wielu innych osób rzucając się od razu na duże ciężary.
<br />
  • 1