Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Pierwszy plan


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1
soldier

soldier

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 166 postów

Witam.

Próbuję właśnie sklecić pierwszy plan ale nasuwa mi się kilka podstawowych pytań. Dla osób doświadczonych z pewnością wydadzą się one banalne ale dla kogoś kto stawia pierwsze kroki w tej dyscyplinie sprawa nie jest taka prosta. Ćwiczę intensywnie od wielu lat i wiem co znaczy dobry program i trening stąd moje pytania do osób bardziej doświadczonych w tej dziedzinie bo nie chciałbym stracić formy lub się zajechać... ;) Zależy mi na dobrym planie. Zrobiłem ostatnio kilkanaście kalistenicznych treningów, na których sprawdziłem swoją siłę, wytrzymałość i jakie ćwiczenia wykonuję z łatwością a jakie sprawiają mi trudność. Jeśli chodzi o zestawy ćwiczeń to ułożę sobie plan bez problemu ale nasuwa mi się kilka innych pytań. 

 

1. Metody treningowe - jak je stosować?

Zastanawiam się, czy stosować kilka metod w jednym tygodniu np. w jeden dzień trening objętościowy, w drugi piramidalny, w kolejny interwały czasowe itp. Może robic cały program trwający załóżmy 1-2 m-ce jedną metodą? A może stosować kilka metod w czasie jednego treningu np. podciągania inną metodą, pompki inną...?