Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Proszę o pomoc w treningu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
crocop_lbn

crocop_lbn

    Brak

  • Użytkownik
  • 5 postów

Witam,jestem kompletnie zielony w kalistenice, to też obce mi jest nazewnictwo i sposoby treningowe. I stąd moja prośba. Proszę o jakąś rozpiskę treningu(rodzaje ćwiczeń,ilość serii i powtórzeń) . Celem moim jest zwiększenie siły i rzeźba ciała. Dotąd parę lat ćwiczyłem na siłowni i trochę uprawiałem sztuki walki. Od jakiegoś czas nic nie trenuję,ale siła znacząco mi nie spadła. Chciałbym trenować głównie w domowych warunkach(jeśli to możliwe). Z góry dzięki 


  • 0

#2
frrancuz

frrancuz

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 101 postów

Trochę na łatwiznę chcesz iść.
Mógłbyś chociaż udać, że w minimalnym stopniu zainteresowałeś się tematem.
A ty byś chciał żeby ktoś za ciebie wszystko zrobił - poprowadził za rączkę.

Jest odpowiednie miejsce od przedstawienia własnego, opracowanego treningu do sprawdzenia.
Nie wiesz o co chodzi, nie znasz pojęć? Masz choćby FAQ na forum, Google i youtuba

 

 

 

 

edycja: crocop_lbn -racja, wybacz. poniosło mnie, mam parę nawyków z innych for i to dlatego. postaram się poprawić. bez urazy.


  • 0

#3
Gradon

Gradon

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 62 postów

Jest dużo gotowców na forum , poszukaj . Polecam również stronę www.madbarz.com .


  • 0

#4
crocop_lbn

crocop_lbn

    Brak

  • Użytkownik
  • 5 postów

Fakt,że niedokładnie przejrzałem to forum,bo jestem teraz w pracy i co chwile ktoś mnie od tego odciąga...moja wina.