Zaloguj się Zarejestruj się
problem z programem treningowym
Napisano 06 kwietnia 2013 - 18:22
Oto mój program treningowy:
podciągnięcia na drążku 5x
australian pull-up 5x
dipsy 10x
brzuszki 10x
przysiady 10x
pompki 10x
i 5 razy powtarzam taki obwód.
trenuje w pn,śr i pt
Oceńcie mój program treningowy na siłę i ewentualnie wprowadźcie poprawki w nim.I jeszcze małe pytanko: Czy ten program rzeczywiście jest na siłę,bo jestem zielony jeśli chodzi o układanie programu treningowego,ja chce trenować na siłę a nie na masę,gdyby ten program był na masę(bo nie wiem czy jest czy nie) to napiszcie.Pozdrawiam
Napisano 06 kwietnia 2013 - 18:50
Napisano 06 kwietnia 2013 - 18:54
australian pull-up 5x
dipsy 5x
brzuszki 5x
przysiady 5x
pompki 5x
trenuje w pn,śr i pt
już lepiej?,czy taka liczba obwodów wystarczy? a jeszcze czy ten program jest typowo na siłę?nie mówiłes ze przy dipsach mam zmniejszyc liczbe powtórzeń,czy też mam to zrobić? dam jeszcze jeden program:
podciągnięcia na drążku 5x 5 serji
australian pull-up 5x 5 serji
dipsy 5x 5 serji
brzuszki 5x 5 serji
przysiady 5x 5 serji
pompki 5x 5 serji
trenuje w pn,śr i pt
czy to ze ten program nie jest juz obwodówka coś zmienia?jest na siłe?dobry jest? tez napisz co mam w nim poprawić.
Napisano 06 kwietnia 2013 - 19:07
australian pull-up 5x 5 serji
dipsy 5x 5 serji
brzuszki 5x 5 serji
przysiady 5x 5 serji
pompki 5x 5 serji
trenuje w pn,śr i pt
czy to ze ten program nie jest juz obwodówka coś zmienia?jest na siłe?dobry jest? tez napisz co mam w nim poprawić.
co to znaczy ze mam pracowac przy najtrudniejszych wariantach?
Napisano 06 kwietnia 2013 - 19:17
Po drugie po znaku zapytania używamy dużej litery!!!!!!!!!!!!!!!!
Po trzecie dbaj o interpunkcję i ortografię
Trudniejsze warianty ćwiczeń to np w użytych przez ciebie pompkach - pompki diamentowe itd. Wykaż minimum zaangażowania i poczytaj trochę forum lub zakup wyżej proponowaną przez mnie książkę !
Napisano 06 kwietnia 2013 - 19:23
Ten pierwszy program: