Jump to content

Nasze strony:

Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Photo

problem z programem treningowym

• Please log in to reply
46 replies to this topic

bicek

bicek

Advanced Member

• Użytkownik
  • 206 posts
Witam.Jestem początkujący.Ułożyłem sobie program treningowy obwodowy na siłę,na podstawie tego filmiku:

Oto mój program treningowy:
podciągnięcia na drążku 5x
australian pull-up 5x
dipsy 10x
brzuszki 10x
przysiady 10x
pompki 10x
i 5 razy powtarzam taki obwód.
trenuje w pn,śr i pt

Oceńcie mój program treningowy na siłę i ewentualnie wprowadźcie poprawki w nim.I jeszcze małe pytanko: Czy ten program rzeczywiście jest na siłę,bo jestem zielony jeśli chodzi o układanie programu treningowego,ja chce trenować na siłę a nie na masę,gdyby ten program był na masę(bo nie wiem czy jest czy nie) to napiszcie.Pozdrawiam
  • 0

m6k3

m6k3

Man of Steel

• Zasłużony
  • 803 posts
  • LokalizacjaRzeszów
Nie jest źle ale mogło by być lepiej, skoro chcesz pracować nad siła proponuję zmniejszyć ilość powtórzeń przy pompkach, przysiadach i brzuszkach i wybrać trudniejsze warianty. Jeżeli twoja wiedza na temat kali jest mała to zaopatrz się w skazanego. Biorąc pod uwagę to że jesteś początkujący i chcesz pracować nad siła ( a książka zawiera kompletny plan treningowy w kierunku twojego celu)
  • 0

bicek

bicek

Advanced Member

• Użytkownik
  • 206 posts
Oto mój program treningowy:
australian pull-up 5x
dipsy 5x
brzuszki 5x
przysiady 5x
pompki 5x
trenuje w pn,śr i pt

już lepiej?,czy taka liczba obwodów wystarczy? a jeszcze czy ten program jest typowo na siłę?nie mówiłes ze przy dipsach mam zmniejszyc liczbe powtórzeń,czy też mam to zrobić? dam jeszcze jeden program: