Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Plan trenigowy - pierwsze podejścia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Areczek

Areczek

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 3 postów
Witam. Jak napisałem jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Póki co ćwiczę według książki skazany na trening (znalazłem ja tutaj na forum). Forum przeglądam od około 1,5 tygodnia aż w końcu postanowiłem zapytać o parę rzeczy. (Ćwiczę wyłącznie w domu)
Wiek: 16
Wzrost: 182cm
Waga: 82kg
Podaje może się przydadzą.
Mój plan wygląda następująco:

Poniedziałek:
Podciąganie 4x10 (2 krok)
Przysiad 4x10 (2 krok)
Wznosy nóg 4x10 (2 krok)
Tricepsy zwykłe ćwiczenie z wykorzystaniem krzesła 5x8

Środa:
Pompki 4x10 (2 krok)
Wznosy nóg 4x10 (2 krok)
Tricepsy 5x8

Piątek:
Podciąganie 4x10 (2 krok)
Przysiad 4x10 (2 krok)
Wznosy nóg 4x10 (2 krok)
Tricepsy 5x8

Tak wygląda mój plan. Proszę o wszystkie wskazówki, i odnośnie podciągnięć wykonuję je na drążku z użyciem krzesła. Mam ta samą posturę co na zdjęciu zamieszczonym w książce.(nie posiadam mebla ani stołka abym mógł wykonywać je inaczej). Wszystkie uwagi mile widziane. I czy jakieś dodatkowe ćwiczenia na brzuch zastosować? bo jest dość słaby czytałem o abs itd. Ale wole zapytać. Dzięki!!!:D


P.S
(Niech was nie zraża że to mój pierwszy post :>)
  • 0

#2
Divajd

Divajd

    Wanna-Be Leonidas

  • Użytkownik
  • 402 postów
  • LokalizacjaSzczecin
Co to tricepsy zwykłe? :D Triceps to mięsień przecież. Ustaliłeś już sobie cel?
  • 0