Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Plan 3x w tygodniu porada


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
dyziu95

dyziu95

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 4 postów
Witam.
Wczoraj natknąłem się na ten sport mając już dość silowni.
Jestem tutaj nowicjuszem, ale przez rok miałem styczność z treningiem z masą ciała.
Mój cel to umiejętności zrobienia muscle ups w dużej ilości powtorzen , chodzenie na rękach i inne. Po prostu być silnym i dysponując dobrą sylwet

Chciałbym na ten trening poświęcić 3 dni w tygodniu, 3 dni aero 1 dzień restartu.
Odnośnie ćwiczeń się zorientowałem, ale nie potrafię ułożyć planu. Ile razy grupa w tygodniu, ile serii, ile powinien wynosić trening - czas. Jestem zielony dlatego proszę o pomoc.
Zależy mi na sile, kolejnie na sylwetce
  • 0

#2
qwsdm

qwsdm

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 416 postów
Polecam odwołać się do lekturek.
Skazany na trening
Nagi wojownik
To podstawowa wiedza którą musisz nabyć.
A żeby dojść do musle up i chodzenia na rękach musisz mieć jakieś dobre podstawy, które znajdziesz w wyżej wymienionych książkach.
  • 0

#3
Borej

Borej

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 48 postów
  • LokalizacjaŁuków
Zgadzam się z użytkownikiem powyżej - książki to podstawa. Od siebie poleciłbym jeszcze tytuł: "Trening siłowy bez sprzętu" Oliviera Lafaya. Muscle upy to nie jest proste ćwiczenie i będziesz musiał poświęcić sporo czasu, żeby się go nauczyć. Najważniejsze to się nie poddawać. Powodzenia!
  • 0