Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Prośba o skorygowanie planu, pomoc w dobiorze ćwiczeń


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
przykladzik

przykladzik

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 39 postów
Witam, niedawno zainteresowałem się kalisteniką, ale co będę opowiadał. Sami pewnie z doświadczenia wiecie jak to jest. Ciężko u mnie z motywacją, ale jakoś przebrnąłem i nie mam zamiaru się więcej ociągać, dzisiaj zaczynam ćwiczyć. Zrobiłem sobie taki planik, chciałbym, abyście mi nieco pomogli, nie wiem czy dobrze dobrałem ćwiczenia. Jestem słaby kondycyjnie, karate ćwiczę w pon i pt od paru miesięcy, jednak trening nie jest aż tak wymagający i czuję się na siłach, aby potrenować trochę po. Taka dłuższa rozgrzewka, tak to określę. A więc przejdźmy do rzeczy, tak wygląda mój plan:

(Codziennie ćwiczenia abs2)

Pon:
Pompki, 4 serie na maxa, 30 sekund przerwy
1 - szerokie ustawienie rąk,
2 - na pięściach,
3 - szerokie na podwyższeniu,
4 - V push ups

Wt:
Mostek/Erektory, 2,3 serie na maxa,
Cardio

Śr:
Jump training ()

Czw:
Podciąganie - na razie tylko same zwisy, chwyt neutralny, bądź przy lekkiej pomocy stołka, gdyż nie podciągnę się przy szerokim uchwycie ani razu.
M/E

Pt:
Cardio
No i tu myślę jeszcze coś dodać, ale nie wiem za bardzo co.

Sob:
Jump training,
Stanie na rękach - długo nie wytrzymam, także na razie bez pompek

Ndz:
Wolne (tylko te ćwiczenia ABS 2)

Proszę o sprawdzenie i pomoc z cardio. Raczej nie mam możliwości, by pobiegać, mróz okropny, myślałem nad skakanką i takim czymś:


Doradźcie młodemu laikowi, proszę! :blush:
  • 0

#2
Divajd

Divajd

    Wanna-Be Leonidas