Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Jakie ćwiczenia na początek na siłę?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1
grax

grax

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 12 postów
Witajcie forumowicze!

Jeżeli chodzi o tematy związane z kalisteniką to jestem bardziej nowicjusz. Jeżeli chodzi o ćwiczenia i treningi to nie :)

Od 11 lat ćwiczę sobie akroabtykę i tańczę taniec Breakdance. Predyspozycje mam jak najbardziej. Ostatnio oglądałem i zainteresowała mnie kalistenika. Chciałbym zacząć.

Proszę Was o takie rady (czytałem FAQ), ale proszę jakie najlepiej dla mnie by było:

1. Stanie na rękach, mostki itp bez żdnego problemu robię, ćwiczę codzienne brzuszki 3x po 100.
2. Jakie ćwiczenia na początek na siłe ćwiczyć i w jakich ilościach?
3. Proszę o rady w ogóle co najpierw ćwiczyć od najprostszych rzeczy i jak z czasem iść w trudniejsze elementy?

Głównie zależy mi co najpierw i do jakiego momentu ćwiczyć (co muszę już umieć wykonać, aby iść dalej).

Jeżeli czegoś nie napisałem i macie zapytanie to proszę :) Odpiszę.

Dzięki!
  • 0

#2
krzysiek20ino

krzysiek20ino

    Jay-Jay Petersburg

  • Zasłużony
  • 1 536 postów
No jak masz tyle stażu, to powinieneś wiedzieć co robić... Widzę na awatarze Twoim to jest moc. Twoim problemem jest bardziej definicja kalisteniki aniżeli jakiekolwiek ćwiczenia. Chyba, że masz teraz inny cel. To polecam FAQ z forum naszego oraz książkę Skazanego na trening. Są tam ćwiczenia bardzo łatwe dla nowicjuszy, itp. Wszystko w jak najlepszym porządku. Jesli jednak nie chcesz ćwiczyć jak jest w tej książce, w ogóle jej nie kupuj. ;) Przejrzyj FAQ i zrozumiesz o co chodzi.
  • 0