Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Łączenie kalisteniki z wioślarstwem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
nadol

nadol

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 2 postów
Witam,
Moja przygodę z kalisteniką rozpocząłem jakieś 3 miesiące temu. Co dziwne nie napotkałem się prędzej na Wasz portal. Jestem typowym samoukiem+jakieś filmiki na youtubie. Mam zamiar wypróbować Wasze plany treningowe. Bardzo bym prosił Was o pomoc z dobraniem planu treningowego.
Jestem w stanie zrobić trochę ponad 50 pompek, podciągnąć się z 12 razy, i zrobić 15-20 dipów. Jednakże uczęszczam na zajęcia z wioślarstwa, co komplikuje dobranie programu. Wiadomo, że na wioślarni jest dosyć spory wycisk szczególnie dla pleców i bicepsów, nóg i grzbietu. Myślałem, aby połączyć podciąganie z wiosłami, które mam w poniedziałek. Tak więc czy móglbym plan NR III zrobić w kolejności :
PON: wiosła (podciaganie)
WT: wolne
ŚR: pompki, brzuszki itd
CZW mostek itd
PT: przysiady
SOB: Stanie na rekach
ND: Brzuszki
Proszę o odpowiedź, rady, ewentualne nauki, poprawy itd.
Dziekuje z góry
  • 0

#2
Sethbdg

Sethbdg

    Nie ćwiczę 5x5. ;)

  • Bywalec
  • 1 055 postów
Zaczynasz dopiero z wioślarstwem? - bo rozumiem, że wiosła w poniedziałek to trening wioślarski?

Ja jestem byłym wioślarzem i chcę kalistenikę wykorzystać, żeby powrócić. ;)