Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Zwiększenie masy mięśniowej. Ocena planu 4 razy w tygodniu, dla począkującego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#1
lobuzp

lobuzp

    Brak

  • Użytkownik
  • 9 postów
Cześć, tak jak w temacie jestem początkujący jeżeli chodzi o kalistenike/ street workout.
Żeby lepiej przybliżyć swoją sylwetkę to chciałbym dodać, że prawie całe życie coś trenowałem (siatkówka później kickboxing), więc jakąś tam podstawową siłę mam. Chciałbym zwiększyć masę mięśniową, mam 190 cm wzrostu i 84.5 kg wagi. Po zainspirowaniu się jednym z filmów o tematyce Waszej dyscypliny postanowiłem podjąć poniższy plan treningowy.
Ćwiczenia dobrałem tak aby być w stanie je wykonać po 3 tygodniowym okresie przygotowania, który mam już za sobą.
Prosiłbym o skorygowanie ewentualnych głupot :)
Z góry dzięki i pozdrawiam.

poniedziałek:
1. podciąganie australijskie 10 x 2
2. dipy 8 x 6
3. podciąganie podchwytem 6 x 2
4. podciąganie australijskie szeroko 10 x 2
5. unoszenie nóg w zwisie - 15

i zasada taka że ćwiczenia wykonuje następująco:
1,2,1,2,3,2,3,2,4,2,4,2,5,5,5

czyli wyglądo to następująco:
1. podciąganie australijskie - 10 rep
2. dipy -
3. podciąganie australijskie - 10 rep
4. dipy
5. podciąganie podchwytem - 7 rep
6. dipy
7. podciąganie podchwytem - 7 rep
8. dipy
9. podciąganie australijskie szeroko - 8 rep
10. dipy
11. podciąganie australijskie szeroko - 8 rep
12. dipy
13. unoszenie nóg w zwisie - 15
14. unoszenie nóg w zwisie - 15
15. unoszenie nóg w zwisie - 15


wtorek
nr ćwiczenia:
1. pompki szeroko z nogami na podwyższeniu - 12
2. pseudo planche - 10