Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Jak wygląda zbyt mało czasu na regenerację w praktyce?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1
zulek85

zulek85

    Member

  • Użytkownik
  • 23 postów
  • LokalizacjaWłocławek
Witam
Jestem początkującym który zamierza rozpocząć trening zgodnie z planem treningowym skazanego. Plan dla całkowicie początkujących zakłada 2 treningi tygodniowo a reszta dni w tygodniu jest wolnych. Znalazłem jednak Super FAQ Wade'a gdzie zgodnie z prośbami swoich czytelników prezentuje drugą wersję planów treningowych zawartych w pierwszej części książki. Przykładowo modyfikacja planu Świeża Krew zakłada trzy treningi zamiast dwóch tygodniowo i rozpoczęcie kolejnego tygodnia od treningu ze Środy z poprzedniego tygodnia i przeplatania ich w ten sposób. Oprócz tego mam do zrzucenia kilka kilogramów do czego stosuje się zresztą już od jakiegoś czasu skakankę i orbitrek, który zamierzam wpleść w dni przerwy między treningami ze skazanego. Moje pytanie brzmi: w jaki sposób moje ciało da mi znać że zbyt mało dni poświęcam na regenerację i powinienem przykładowo rozpocząć jednak od dwóch treningów tygodniowo a nie trzech albo na przykład nie powinienem trenować zbyt ostro albo wcale na skakance i orbitreku w dni wolne przynajmniej na początku. Po drugie jak w praktyce będzie wyglądało zatrzymanie progresu?
  • 0

#2
NHB

NHB

    Advanced Member

  • Oczekujący
  • 68 postów
Mogą pojawić się bóle stawów (najważniejszy sygnał że przesadziłeś), nadmierne bóle mięśni, nadmierna senność i niechęć do treningów.