Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Początek...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1
QBA420

QBA420

    Brak

  • Użytkownik
  • 1 postów

Witam to mój pierwszy post na tym forum dlatego chciałbym prosić o wyrozumiałość jeśli coś źle napisze itd.- jestem nowy w temacie kalistenikii

Za 5 miesięcy kończę 18 lat mając na tę chwilę 162 cm wzrostu i 47 kg wagi, raczej już nie urosnę a chciałbym przy tym wzroście jakoś wyglądać i mieć siłę. Co do treningu myślałem nad połączeniem ćwiczeń ze "Skazanego na trening" z kilkoma metodami z "Nagiego wojownika". Chciałbym maksymalnie wykorzystać sprzęt który mam (zdjęcie) a także wpleść do treningu jazdę na rowerze i bieganie. Co do diety wiem że moja waga nie jest odpowiednia, dlatego mam zamiar jeść dużo, nie jeść śmieciowego żarcia itd po prostu jeść zdrwo z głową, a jako takiej obowiązkowej diety kcal dokładnie itp nie bede stosował bo myślę że w moim przypadku zwyczajnie nie dam rady, ale jakichś podstawowych zasad będę się trzymał. Co do efektów chciałbym żeby wszystko (całe ciało) było proporcjonalnie zbudowane. Oczywiście chciałbym szybkich i dużych efektów po naoglądaniu się filmików z tytułami "amazing transformation six months" itp czego nie ukrywam, chociaż wydaje mi się że każdy świeżak tak ma, to jednak bardziej mi zależy żeby zacząć wszystko mądrze żebym potem nie żałował pośpiechu. No i teraz moje pytanie: Czy wybór takiego połączenia treningu będzie dla mnie odpowiedni i przyniesie widoczne efekty? Stosując się oczywiście do zasad opisanych w obu książkach a także wiedzy zawartej w tym portalu.