Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Zapiski własne.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
74 odpowiedzi w tym temacie

#1
Chors

Chors

    Ad Astra

  • Bywalec
  • 354 postów
  • LokalizacjaPrawie Tatra

Postanowiłem założyć dziennik papierowy, w którym w trakcie treningu zapisuję ile wykonałem powtórzeń danego ćwiczenia by móc śledzić aktualne postępy. Mam nadzieję, że przepisywanie zapisków z papieru tutaj da mi możliwość Waszej "opieki i patronatu" moich ćwiczeń. 

 

Jestem osobą początkującą. Na razie jestem we fazie przygotowania ogólnego, by przygotować stawy i ciało do późniejszego, wzmożonego wysiłku.

 

 

13.06.2015

 

-kilkunastominutowa rozgrzewka (wyciąganie przed siebie/unoszenie ramion, zginanie ich w łokciach, zginanie nadgarstków, zginanie kolan i unoszenie nóg, skręty i wznosy tułowia)

 

- wznosy kolan na leżąco -  2x10

- pompki pochylone - 2x10

- przysiady scyzorykowe - 2x16

- mostek krótki - 1x11 & 1x10

-podciąganie do pionu - 2x15

-rocking - 2x15


Użytkownik Chors edytował ten post 13 czerwca 2015 - 18:46

  • 0

#2
Pablo1

Pablo1

    Advanced Member

  • Administrator
  • 3 444 postów

Zainteresuj się też Baby Crawlem, fajny ruch na początek który potem można utrudnić i w rezultacie z łatwego ćwiczenia robimy prawdziwego potwora - idealnego do zmagań z samym sobą ;)

 

Generalnie jak zawsze na starcie życzę powodzenia, dobrze że zainteresowałeś się resetami jak i że zaczynasz od spokojnego schematu. 


  • 1

E = mc2
Efekty = motywacja * (ciężka praca)2
Enstein naprawdę był geniuszem.


#3
Powadzi

Powadzi

    Wymówki domeną ludzi słabych

  • Administrator

  • 2 335 postów