Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Kalistenika, a Kulturystyka - Praca Magisterska


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1
KalisteniX

KalisteniX

    Only The Strongest Will Survive

  • Użytkownik
  • 5 postów

Witam wszystkich użytkowników. Na początku chciałbym przeprosić, jeżeli temat jest podpięty pod złe okienko, jednak nie znalazłem dopasowania również w innych działach do mego hasła. Do rzeczy.
Studiuję AWF na 5 roku i pisze obecnie pracę magisterską na temat:
Sprawność fizyczna osób trenując kalistenikę, a uprawiających kulturystykę
Posiadam sporo książek, zbieram zewsząd, skąd się da,dowiadywać czegoś nowego i zawrzeć ważne elementy w swej pracy, ale chciałbym się Was poradzić jako starszych i bardziej doświadczonych w kilku kwestiach i być może moglibyście wyświadczyć mi pewnego rodzaju przysługę ; ) 

Moim celem pracy jest ukazanie zależności przyczynowo - skutkowej osób ćwicząc czysto kalistnikę, a wyskających amatorów kulturystyki w kwestii ich sprawności fizycznej. Jeżeli chodzi o pracę to posiadam dwa główne rozdziały (pisane ciągle "na brudno), w których zawarłem pojęcia
1. Sprawność fizyczna
2. Kalistenika i jej rozwój (sięgające Grecji, poprzez 'wykopaliska' z bitew z Persami po czasy obecne)
3. Zalety ćwiczeń z własną masą ciala
4. Kulturystyka i jej rozwój (Od Eugena Sandova po czasy obecne)
5. Międzynarodowy test sprawności fizycznej (na jego podstawie chce określić poziom owej sprawności trenujących grup)
-
-

Pytanie do Was,