Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Podnoszenie poprzeczki - Warto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1
Dave123

Dave123

    Member

  • Użytkownik
  • 27 postów

Cześć i witam. Otóż..Jestem całkowicie zielony na temat kalisteniki. Nie czytałem Skazanego na trening, ponieważ czytałem różne opinie i niektórzy ludzie twierdzą iż książka jest słaba.(co nie oznacza, że jej nie kupię, po prostu na razie chcę zainwestować w coś innego).Nagi wojownik mi się spodobał, ale to chyba nie dla początkujących, no i jeszcze trafiłem na książkę "Podnoszenie poprzeczki" Chciałbym trenować street workout, ale niestety: mam nadwagę, 1,80 wzrostu i waże jakieś 85-90kg (zależy od wagi, na której się ważyłem) Jak już mówiłem, nie trenowałem zupełnie nic, jestem po kontuzji kolana(naderwane wiązadło boczne) i mam takie pytanie: Czy warto kupić (oczywiście w moim wypadku) książke "Podnoszenie poprzeczki"? Może na ten czas, zainwestować w coś innego?


  • 0

#2
Powadzi

Powadzi

    Wymówki domeną ludzi słabych

  • Administrator

  • 2 335 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp

Posiadam "Podnoszenie poprzeczki" i "Przesuwanie granic" Al'a i powiem Ci, że nie warto. W książkach nie ma nic poza zdjęciami. Treści jest bardzo mało. Brakuje technicznego wsparcia jak zrobić poszczególne ćwiczenia.

Dodatkowo skoro masz nadwagę, to "podnoszenie poprzeczki" nic nie wniesie do Twojego treningu. Jest tam rozpisana progresja podciągnięć na drążku, ale przystępniej, ładniej, dokładniej jest ona opisana w skazanym i moim zdaniem to pozycja obowiązkowa.