Skocz do zawartości

Nasze strony:

Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Ręczne robótki.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

mrsayso

mrsayso

Go KalistenikaPolska.pl!

• Użytkownik
  • 85 postów
  • LokalizacjaWałbrzych
Siema! kilka osób z forum chce stworzyć własny placyk zabaw - w tym ja. Na wiosnę ruszam z projektem. Chciałbym aby tu odbyła się dyskusja na tematy czysto techniczne, np. na ile wkopać rury, jak łączyć poszczególne elementy konstrukcji, jakich patentów można użyć itp. Myślę, że wśród Nas są i mechanicy i inżynierowie, i inni związani z projektowaniem.
Ja osobiście zajmuję się sprzedażą wyrobów hutniczych od 6 lat. :)
Mam pytanie czy ktoś korzysta z takiego rozwiązania? (dzisiaj na to wpadlem :) )
[attachment=267]
  • 0
"May my enemies live long so they can see me progress"

Guest_DzikiCK_*

Guest_DzikiCK_*
  • Gość
Ale do czego to ma służyć bo nie kumam ??
  • 0

mrsayso

mrsayso

Go KalistenikaPolska.pl!

• Użytkownik
  • 85 postów
  • LokalizacjaWałbrzych
Łączenie drążka z pionowym elementem (belką, rurą itp - w tym przypadku z profilem zamkniętym). Alternatywa do spawania.
  • 0

Guest_DzikiCK_*

Guest_DzikiCK_*
  • Gość
Dzięki za wyjaśnienia, ja jednak wole konstrukcje drzewne sam będę sobie w pokoju robił park rozrywki z podwieszanymi pod sufitem belkami, łańcuchami linami itp itd.
  • 0

Junioraz

Junioraz

Brak

• Użytkownik
  • 7 postów