Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Najlepsze ćwiczenia na szeroką, płastą klatke


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1
kamilpch

kamilpch

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 11 postów
Witam
Jestem nowy w dziedzinie kalisteniki jak i tego forum.
Moje pytanie brzmi jakie najlepsze ćwiczenie mogę wykonywać aby uzyskać płaską szeroką klatke.

Moj problem tkwi w tym ze mam odstajaca klatke w ktorej zbierala sie duza ilosc tkanki tluszczowej, powoli po silowni bylo coraz lepiej ale zrezygnowalem z niej na rzecz kalisteniki stad moje pytanie.

Z tego co mi sie wydaje musze wykonywac duża ilosc powtorzen oraz krotka przerwe miedzy seriami aby spalic ten tluszcz prawda?

Co oprocz szerokich pompek moge wykonywac jesli są to moje początki?

Pozdrowka, 5!
  • 0

#2
andruloni

andruloni

    Osobnik nietypowy.

  • Użytkownik
  • 36 postów
  • LokalizacjaWęgorzewo
Z mojego nikłego doświadczenia wynika, że na zbędny tłuszcz dobre jest dobre(tak, powtórzenie jest zamierzone) cardio.

A żeby mięśnie za duże nie urosły to właśnie dużo powtórzeń.
  • 0

#3
jurek321xd

jurek321xd

    "Cały świat leży u twych stóp" !!

  • Użytkownik
  • 100 postów
Spróbuj zrobić kilka dipów a obiecuje, że klata zaboli ; ). A po za tym, no to pompki wszelkie jakie są możliwe.Jeśli chodzi o płaską klatę to raczej ja to rozumiem jako rozbudowę klatki od góry czyli pompki z nogami na podwyższeniu.