Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Co jeść by przytyć?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1
Gelo999

Gelo999

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 22 postów
Witam!

Dawno nie pisałem ,ale czytałem. Ćwiczę od początku wakacji i powiem, że są efekty. To tak tylko na wstępie.

Mam pewien kłopot, mianowicie jestem szczupły i wysoki. Chciałbym przybrać na masie. Tu pojawia się pytanie co jeść, jak często? Czytałem, że jak chce się przybrać na masie to gainery, albo białko mogą pomóc. Nie znam się na tym. Jem dużo i często. Ale nic nie idzie masa.

Pomóżcie;)

Pozdrawiam serdecznie
  • 0

#2
Borys85

Borys85

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 115 postów
Cześć, ja w Twoim wieku miałem sporą niedowagę. Żeby przytyć trzeba jeść. Ale mi to nie pomagało do 23/24 roku życia. Mogłem jeść i jeść i nic. Metabolizm spalał wszystko. Dodatkowo miałem pracę, gdzie byłem w ciągłym ruchu.

Przez ostatnie 4 lata waga skoczyła z 60 do 75kg, podczas gdzy nie zmieniłem nawyków żywieniowych. No może jem troszkę więcej i w pracy głównie siedzę.

Najskuteczniejsze w przytyciu okazało się nabycie obrączki na palcu :)
Ojciec mi zawsze powtarzał, że jego brat jak szedł do woja to ważył 70kg (198cm), jak po 25 latach służby wyszedł to ważył 110, teraz 120.. czyli armia również tuczy :D
  • 0

#3
Gelo999

Gelo999

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 22 postów
A co z gainerami? Mogą coś pomóc?

  • 0

#4
Borys85

Borys85

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 115 postów
Tu nie pomogę, nie wiem nawet co znaczy to słowo:blush:
  • 0

#5
Gelo999

Gelo999

    Go KalistenikaPolska.pl!