Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Witam


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
Przemysław

Przemysław

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 3 postów
Witam. Mam na imię Przemysław, Przemek, czy jak kto woli do mnie wołać Przemo, mam 22 lata, obecnie studiuję w Kielcach na tamtejszej Politechnice. To tyle o mnie.

O kalistenice usłyszałem na pewnej stronie ponad miesiąc temu, gdzie strasznie zaciekawił mnie temat. Autora danego postu sięgnąłem po informacje, i z pełną odpowiedzialnością polecił mi kalistenikę.
Więc sięgnąłem głębiej w czeluści internetu, i znalazłem pewną stronę, na której została polecona literatura o kalistenice.
Jako że chciałem zacząć, zaopatrzyłem się w książkę Paula Wadea "Skazanego", i pierwszego dnia po otrzymaniu została prze zemnie przeczytana od deski do deski.

Obecnie mija już 4 tydzień odkąd zacząłem przygodę z kalisteniką. Prowadzę swój własny zeszyt (dziennik(?)). I zapisuję wszystkie dla mnie nie zbędne informacje.
I nie wiem czy to trening, czy wypoczęcie ciała, ale w ilościach powtórzeń są już pierwsze efekty :).

Na forum trafiłem przez promocję na Facebooku. Chciałem sprawdzić czy jest jakiś profil poświęcony kalistenice. Dzięki temu, będę mógł "liznąć" więcej informacji :).
  • 0
Osoby które mnie inspirują ? Mama.

#2
Michal

Michal

    Advanced Member

  • Zasłużony
  • 1 598 postów
  • LokalizacjaWawa
Witaj!
Wg którego planu ćwiczysz? Lecisz do pierwszego kroku?
  • 0
Słownik ćwiczeń | Mapa miejsc do ćwiczeń

"Kto by chciał być normalnym? My chcemy być nadzwyczajni!"

#3
Przemysław

Przemysław

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 3 postów