Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Witam serdecznie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Konto usunięte

Konto usunięte

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 316 postów
Witam serdecznie.
Nazywam się kartofelek (tak naprawdę nazywam się inaczej, ale w necie ludzie znają mnie pod tym pseudonimem).

O mnie:
Stara dupa ze mnie. 30 lat na karku, chociaż nikt mi tyle nie daje (dochodzą do 23).
Trenuję praktycznie od 10-13 lat. Większość czasu spędzałem na siłowni. W międzyczasie zrobiłem uprawnienia instruktorskie i trenerskie.
Z czasem jednak trening typowo siłowniany zaczął mnie bardzo męczyć, a cała idea nowoczesnego "pakowania" nie była dla mnie. Wszyscy w około byli zapatrzeni tylko w robienie masy i mięśnia, ale nikt nie zwracał uwagi na resztę spraw takich jak rozciągnięcie, gibkość, siła itp. Dochodziło przez to do całkiem sporych patologii, gdzie sporych rozmiarów wielkoludy mieli siły co myszka.
No nie ważne.

W każdym bądź razie od kilku miesięcy trenuję parkową kalistenikę. Początkowo - mimo, że na siłowni byłem bardzo dobry - z kalisteniką było masakrycznie źle. W mostku leżałem totalnie, wagi itp totalnie mi nie wychodziły, a przysiady na jednej nodze też były męczarnią.

Obecnie i tak jestem bardzo zadowolony, bo zrobiłem spore postępy. Oczywiście jeszcze sporo pracy przede mną.
Nie nastawiam się na jakieś free ewolucje, chociaż czasami dla zabawy takie się robi (no ale nie dysponuję takim repertuarem jak niektórzy wyjadacze).
Głównie interesuje mnie praca z własnymi słabościami i trening bardziej siłowy niż ewolucyjny.

Właściwie tyle. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.