Skocz do zawartości

Nasze strony:

Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Waga w podporze przodem

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Smyrdacz

Smyrdacz

Brak

• Użytkownik
  • 1 postów

Witam całą społeczność kalistenikapolska.pl. Jestem tutaj nowym użytkownikiem, lecz ćwiczę już od kilku miesięcy. Mam pewne pytania dotyczące tzw. Planche. Mam pewien problem odnośnie tego ćwiczenia. Przy zgiętych łokciach mogę spokojnie manewrować ciałem do np. handstandu, ale wyprostowanie łokci, to już problem. Mogę zrobić planche z jedną zgiętą nogą, ale dwie, to już problem. Martwi mnie też krzywizna mojego odcinka lędźwiowego przy tym ćwiczeniu. Co mogę zrobić, aby swobodnie opanować planche (mieć idealnie proste plecy). Próbuję opanować to ćwiczenie od bardzo długiego czasu, ale napotykam się z problemem głównie bolących pleców i szybkiego opadnięcia z sił (ok. 20 razy spróbuję zrobić full/straddle planche i nie mogę normalnie nic zjeść, bo trzęsą mi się ręce). Mógłby mi ktoś polecić jakieś ćwiczenia, żebym poprawił swoją technikę. Zastanawiając się nad tym popróbowałem:

-Ćwiczenia na wałku rehabilitacyjnym na odcinek lędźwiowy 

-Po prostu długie trzymanie pozycji kruka/żabki 

-Wolne schodzenie z handstandu 

Z góry dziękuję za pomoc.

• 0

HYBRYDO

HYBRYDO

Advanced Member

• Bywalec
  • 1 214 postów
Jeżeli planche to tylko proste łapy. Na zgiętych robisz tylko pompki ;)
Co do ćwiczeń wróć do tuck planche
Do tego zadziałaj dynamicznie, ekscentrycznie i izotonicznie tzn.
1. Tuck planche hold-izometria
2. Negatywy z hs do tuck l-sit-ruch ekscentryczny
3. Tuck planche push ups- ruch koncentryczny