Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Zsuwanie się z drążka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1
Aleksandra

Aleksandra

    Brak

  • Użytkownik
  • 8 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Koleżanki, koledzy,

przybywam do Was z następującym problemem.

Jestem początkująca. Ćwiczę ze Skazanym i chociaż zanim będę miała ćwiczenia z drążkiem, minie jeszcze trochę czasu, ciągnie mnie żeby sobie chociaż na nim powisieć. No i zsuwają mi się dłonie bo się pocą (czuję że dłonie by jeszcze wytrzymały ale się ześlizgują).

Na siłowni pewien Rosjanin poczęstował mnie magnezją. Wiele nie pomogła.

Ponieważ rękawiczki ogrodowe dla mężczyzn są duże w rozmiarówce, znalazłam jakieś małe damskie odpowiedniki. Były tragiczne - krzywdę sobie szło zrobić więc odpadły.

Wreszcie kupiłam sobie w Decathlonie rękawiczki z odkrytymi palcami. Palce też mi się pocą więc rękawiczki nic nie dają a i odcisków można się nabawić.

No i już ręce opadają (dosłownie) - co ja na to mogę poradzić? Pomożecie?


  • 0

#2
eragon3d

eragon3d

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Bywalec
  • 748 postów

Dziwne że magnezja nie pomogła, może spróbuj z większoą ilością.

 

A jeżeli to nie pomoże to spróbuj mocno opruszyć dłonię mąką i załóż gumowe rękawiczki, takie jak zakłada presonel medyczny. Jak pracowałem w pizzeri to był jedyny sposób żeby normalnie funkcjonować i żeby ręce nie były mokre pod rękawiczkami.


  • 0

#3
JamesFranek

JamesFranek

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1 134 postów