Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

10x5 początki kalisteniki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1
leff

leff

    Brak

  • Użytkownik
  • 9 postów

Witam, 

dopiero zaczynam z kalisteniką, użytkownik Pablo1, był tak miły i pomógł mi z wyborem rodzaju treningu, padło na 10x5. jako, że nie mam zbyt dużego doświadczenia w kalistenice, liczę na waszą pomoc w moich zmaganiach. ćwiczyłem wcześniej na siłowni, ale sytuacja zmusiła mnie do treningów w domu i w ten sposób zainteresowałem się kalisteniką. na chwilę obecną bardzo podoba mi się ten sposób treningu, postawiłem sobie już spore cele, które mam nadzieję osiągnąć, między innymi pompki w staniu na rękach i flagę, jako, że nie potrafię nawet stać na rękach opierając nogi o ścianę jest to dla mnie nie lada wyzwanie, więc na początek zaczynam z łatwiejszym treningiem. 

 

pozdro

 

PULL/PUSH

podciąganie (co serie zmiana chwytu, raz szeroko, raz wąska, podchwyt, nachwyt. co o tym sądzisz? nie wiem czy dam radę 5 powtórzeń pod 10, będę to raportował)

pompki zwykłe lub dipy na trx (ale dipów na trx mogę nie dać rady zrobić 5, a poręczy do dipów nie mam)

nożyce
 

WOLNE

 

LEGG/PULL

przysiady

podciąganie 

***coś na brzucha (ktoś da fajny pomysł?)***
 

WOLNE

 

PUSH/LEGG

pompki na podwyższeniu 

przysiady i wznosy

burpees

 
 
1 DZIEŃ:

no więc tak. pierwszy dzień mam już za sobą, tak to wyglądało:

podciąganie
5,5,5,5,4,5 (od tej serii zacząłem robić podchwytem),3,3,3 
wyszło dość średnio, nie wiem czy dalej ćwiczyć w ten sposób aż dojdę w końcu do tych 5 powtórzeń, czy kupić sobię jakąś gumę która mi ułatwi podciąganie?