Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Porady? Sugestie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1
Martoon

Martoon

    Brak

  • Użytkownik
  • 4 postów

Dzień dobry wszystkim.
Jestem kompletnie nowy w temacie kalisteniki, aczkolwiek mam już doświadczenie, jeżeli chodzi o trening ciała. Pokrótce przedstawię swoją historię.
Całe życie chudzielec, 183cm wzrostu i 63-64kg masy ciała. Postanawiam wziąć się w garść i coś z tym zrobić. Kupuję swój pierwszy karnet na siłownię, zaczynam dużo jeść, czytać o bodybuildingu  i uczyć się od znanych kulturystów z YT- wkręcam się niemiłosiernie, a po 8 miesiącach treningu moja waga zmieniła się z 63kg na 83kg. Z jednej strony jestem bardzo zadowolony, ale druga strona medalu wygląda tak, że jestem już zmęczony "masówką", od zawsze marzyłem o super wyrzeźbionej sylwetce i znów przyszedł taki moment w życiu, by coś z tym zrobić. Zaczęło się szperanie w necie, trafiłem na "calisthenics", a co za tym idzie- dowiedziałem się kim jest Frank Medrano i czym jest projekt "Bar Brothers", nie będę ukrywać, że bardzo mi się to spodobało i czuję, że będzie to dobrym sposobem na zbudowanie swojej wymarzonej sylwetki.