Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

13 lat , 4 miesiące treningu. Sylwetka i wyniki siłowe oraz wytrzymałościowe do oceny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1
zajcev

zajcev

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 35 postów

Witam mam na imię Filip mam 13 lat i trenuję kalistenikę od 4 miesięcy , po za tym trenuję piłkę nożną.


Użytkownik zajcev edytował ten post 25 maja 2015 - 14:46

  • 0

#2
czillaut

czillaut

    Advanced Member

  • Moderator
  • 993 postów
  • LokalizacjaPL

Witaj. Zazdroszczę, że zaczynasz w takim wieku, powodzenia możesz bardzo dużo osiągnąć a widzę, że już jest dobrze : ) Gdzie tą piłkę trenujesz ? Niektórych rówieśników bark w bark to tam chyba niszczysz :D


  • 0

#3
Pablo1

Pablo1

    Advanced Member

  • Administrator
  • 3 444 postów

Cześć Filip

 

Czytając Twoje rekordy zastanawiam się, czy nie skłamałeś pisząc że trenujesz od 4 miesięcy :D, opanowanie ćwiczeń, które wymieniłeś, zajmuje zdecydowanie dłużej. Wrzuć może filmiki jak je wykonujesz ;)

 

Poza tym start w tym wieku wróży Ci ogromne osiągnięcia, o ile nie zaprzestaniesz treningów.

Fajne wymiary ciała, waga 72 kg przy tym wzroście to sporo. Napisz jaki masz wskaźnik BF.

 

Powodzenia w treningach i wytrwałości - przyda Ci się ;)


  • 0

E = mc2
Efekty = motywacja * (ciężka praca)2
Enstein naprawdę był geniuszem.


#4
zajcev

zajcev

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 35 postów