Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

whatever


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1
kaczuś

kaczuś

    Member

  • Użytkownik
  • 12 postów

Cześć, jestem Kamil, mam 17 lat.
 

 

Niesamowicie poruszył mnie ten filmik. Poruszył do działania oczywiście. Pomyślałem, że skoro taki zabawny synuś z początku filmu mógł stać się tak wyrzeźbionym facetem, to czemu i ja nie mogę? 
Jestem całkowicie newbie, zielony, nieobyty, NOWY w kalistenice. Ale mam nadzieję szybko się wśród Was odnaleźć i rozpocząć workout ;)

Jutro się zważę dokładnie, nie chcę Was kłamać, ale przy wzroście 172 cm to będzie coś około 50 kilogramów jedynie. Typowy chuderlak ze mnie. 

Jeśli ktoś ma jakieś wskazówki, bardzo serdecznie dziękuję. Myślę, że przez najbliższe kilka dni poczytam o treningach, spróbuję rozplanować jakiś plan, który dam Wam do sprawdzenia i mogę ruszać w bój z własnym ciałem.


  • 0

#2
czillaut

czillaut

    Advanced Member

  • Moderator
  • 993 postów
  • LokalizacjaPL

Witaj. Noo nie licz, że się tak w rok wyrzeźbisz bo na razie nie masz z czego ;) Z 15kg trzeba przybrać przynajmniej ; ) Ale wszystko jest do zrobienia, czytaj forum, pigułkę wiedzy masz podwieszoną w każdym dziale. Pierwsze miesiące proponuję jakiś plan wdrażający, przeczytaj 'Kształtowanie siły mięśniowej', też podwieszone.


  • 0

#3
Powadzi

Powadzi

    Wymówki domeną ludzi słabych

  • Administrator

  • 2 335 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp
Kolejna napalona osoba, ktora obejrzala ten filmik.

Poszukaj na forum, bo 2 dni temu juz byla dyskusja na jego temat.