Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Po swojemu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1
Internetowy_Mateusz

Internetowy_Mateusz

    Brak

  • Użytkownik
  • 1 postów

Witam wszystkich użytkowników czytających moją wiadomość.

Nie jestem często postawiony w takiej sytuacji "przywitaj się", więc pewnie będę w tym poście w dużej mierze puszczał farmazony, ale musicie jakoś to przeżyć.

Ogólnie to może jakiś plan mojej wypowiedzi. 
Mam na imię Mateusz, mieszkam na śląsku. Mam 19 lat. Jestem studentem informatyki. Trochę zajmuje się polityką. W wolnych chwilach większość czasu ostatnio niestety spędzam na komputerze, ale chce to zmienić.

Od kilku lat niestety zmagam się z kilkoma przeciwnościami losu - dużo zabiegów na nogi, choroby.

Przez to nie mogłem zbytnio biegać ani ćwiczyć w szkole, jak i w wolnych chwilach. Teraz po pewnym czasie wszystko się zaczyna układać w dobrą stronę. Wszystko zaczyna wracać do nogi. Po kilku zabiegach nogi zaczynają być w 80% sprawne, a mózg mi już nie płata filgi. 

 

Możę teraz trochę zmienie tok myślenia i wypowiedzi.

Mam około 1.86 wzrostu i ważę 75kg. Nie przeszkadza mi moja figura, ponieważ nic mi nie odstaję (chodzi mi o wałki tłuszczu, nic zboczonego :D), ale jednak chciałbym poprawić może trochę masę mięśniową, kondycję, czy też siłę.

 

Chce zmienić stereotyp "grubego, siedzącego przed komputerem" informatyka. Ostatnio gdy miałem urlop i pojechałem na wypoczynek uświadomiłem sobie, że życie jest zbyt krótkie żeby je przesiedzieć w domu, smutny (smutny bo miałem też pewną nieścisłość z moją już byłą dziewczyną).