Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Witam wszystkich


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1
RafisLSP

RafisLSP

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 14 postów
Witam wszystkich. Mam 25 lat i treningiem na drążku zajmuję się od około 2,5 roku. Wcześniej miałem trochę do czynienia z siłownią i innymi sportami jak parkour czy akrobatyka. Niestety kontuzja pleców sprawiła że musiałem zakończyć przygodę z tymi formami ruchu. Miałem około roku przerwy w treningach przez leczenie pleców i kolejny rok bez ruchu z powodu załamki że nie mogę robić tego co uwielbiałem.
Jakoś tak się złożyło że gdzieś kiedyś przypadkiem zobaczyłem w necie filmik hannibala i wtedy się zaczęło... znalazłem motywację i nowy cel w życiu.
Efekty treningu można zobaczyć tutaj

http://www.facebook...._count=1&ref=nf

Sądzę że na forum znajdę ludzi dzięki którym będę mógł się dalej rozwijać i myślę także że sam będę mógł pomóc innym początkującym. Mam trochę wiedzy w temacie odżywiania się.

Na razie tyle w ramach przywitania.
Pozdrawiam.
  • 0

#2
krzysiek20ino

krzysiek20ino

    Jay-Jay Petersburg

  • Zasłużony
  • 1 536 postów
Wow. :D Jaka przemiana :D Gratuluję i zapraszam do ćwiczenia. ;) MOC! ;)
  • 0

#3
Orel

Orel

    Szeryf :D

  • Administrator - Boss

  • 582 postów
Witam, powiem Ci, że jestem pełen podziwu:D Oby tak dalej. Wytrwałości i powodzenia w treningach. Dzięki ćwiczeniom z wielkiej szóstki o ile zamierzasz zacząć te treningi według Paula Wade'a, to bardzo wzmocnisz swoje plecy.
  • 0

#4
kano

kano

    KB-MASTER !

  • Zasłużony
  • 1 325 postów
@RafisLSP Offline:
Graty!!
Nauczaj!!