Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Witka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1
Boban

Boban

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 38 postów
Serdecznie witam wszystkich.
Mam na imię Darek i trafiłem tutaj przypadkiem przez googla ;) Ćwiczę według "Skazanego..." od października, nigdzie się nie spiesząc, wykonując powoli poszczególne kroki. W tamtym okresie wpisując do googla słowo "kalistenika" chcąc się czegoś o tym dowiedzieć, praktycznie nic nie wyskakiwało. Ostatnio ciekaw byłem, czy coś się zmieniło i proszę bardzo, o to jestem ;).
Coś więcej o sobie? Niedługo stukną mi 24 lata, studiuję w Warszawie na Politechnice, a pochodzę z Siemiatycz, położonych na przepięknym Podlasiu ;). W wolnych chwilach lubię posiedzieć przy garach w kuchni, pograć w CS'a, czy poczytać książkę.
Oprócz wspomnianej książki, czerpię motywację głównie od chłopaków z BarBrothersDC, ale nie tylko. Odkąd pogoda stała się bardziej przystępna chodzę ze znajomym do Parku Szczęśliwickiego na drążki, gdzie rozszerzam sobie podstawowy trening. Mam nadzieję, że kiedyś będę mógł się cieszyć taką formą ;)
Pozdrawiam wszystkich
Boban
  • 0

#2
krzysiek20ino

krzysiek20ino

    Jay-Jay Petersburg

  • Zasłużony
  • 1 536 postów
Witamy ;) Powodzenia w treningach. ;)
  • 0

#3
Guest_zahir11_*

Guest_zahir11_*
  • Gość
Witaj, mądrze podchodzisz do treningu ćwicząc powoli i nie spiesząc się z nowymi ćwiczeniami. Powodzenia :)
  • 0

#4
BeF1990

BeF1990

    Outsider

  • Zasłużony
  • 433 postów
  • LokalizacjaSosnowiec
Witamy w coraz większym gronie. :) Progresu i wytrwałości w treningach życzę.
  • 0

#5
KABUM

KABUM