Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!Zaloguj się Zarejestruj się
Kalistenika Polska - start
Rozpoczęty przez
Stef
, maj 10 2012 17:09
Napisano 10 maja 2012 - 17:43
Ok, a jakieś inne?
W zakładce społeczność nie ma polskich liter przy "sc" Jeśli już mam być skrupulatny. 
Mnie się również wydaje, że za duże czcionki są na stronie głównej, za mało kolorów i układ przypomina Wordpress'a. Forum też czcionki duże w tym stylu. Odpowiednie moim zdaniem są z Dark green.
Układ strony głównej wolałbym żeby karty były pionowo.
Jestem przyzwyczajony do pionowej orientacji strony i może dlatego. 
Nie jestem grafikiem i ciężko mi nawet porządnie swoje zdjęcia edytować.
Po prostu moja wyobraźnia nie działa jak powinna. Ważne, że jednak forum istnieje.
To moje już chyba wszystkie spostrzeżenia.
Mnie się również wydaje, że za duże czcionki są na stronie głównej, za mało kolorów i układ przypomina Wordpress'a. Forum też czcionki duże w tym stylu. Odpowiednie moim zdaniem są z Dark green.
Nie jestem grafikiem i ciężko mi nawet porządnie swoje zdjęcia edytować.
Napisano 10 maja 2012 - 21:01
Moim zdaniem kolorystyka jest idealna. Prosta i elegancka bez dziwnych upiększeń. Z zawodu jestem webmasterem więc kilka rzeczy rzuca się od razu w oczy:
1. Brak favicon
2. Adres główny strony: http://kalistenikapolska.pl/portal/ powinien być bez /portal (wystarczą zmiany w .htaccess lub routowanie url - nie wiem jak masz stronę zrobioną)
3. Zakładka "Społeczność", "Multimedia", "Foto", "Wideo" - komunikat "No Results Found" - albo wrzuć tam jakąś treść albo usuń tymczasowo tą zakładkę bo bardzo nieładnie to wygląda
4. Wchodząc w zakłądkę "Artykuły" i jej podstrony masz za dużą przerwę (biała przestrzeń) między menu a tymi boksami.