Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Cześć i czołem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
tabasko1987

tabasko1987

    Brak

  • Użytkownik
  • 3 postów
  • LokalizacjaBelgia

Witam mam 29 lat, mieszkam w Belgii. Na codzień praca fizyczna i moja miłość kolarstwo a od 3 miesięcy także kalistenika. Przeglądałem forum już od dawna ale bez logowania, teraz nadszedł moment aby dołączyć do Was, bo z każdym przeczytanym postem i obejrzanym na yt filmikiem w głowie coraz więcej pytań. Może kiedyś i ja będę mógł komuś służyć pomocą w temacie kalisteniki ale póki co to jestem zielony. Przeczytałem kilka ksiązek m.in. wszystkie częsci skazanego, kilka pozycji Tsatsoulin'a, i "C-mass". Interesuję się ogólnie sportami wytrzymałościowymi takimi jak kolarstwo, triathlon, ultramaratony. Pozdrawiam.


  • 0

#2
Pablo1

Pablo1

    Advanced Member

  • Administrator
  • 3 444 postów

Hej, witamy na forum

 

Jeśli tylko dysponujesz jakąś wiedzą z którą chcesz się podzielić to pisz śmiało, chętnie dowiem się czegoś nowego w kontekście treningów wytrzymałościowych. W razie wątpliwości oczywiście pisz - wyznaję zasadę, że nie ma głupich pytań natomiast są głupie odpowiedzi ;)

Zachęcam też do lektury pigułki wiedzy.

 

Pozdrawiam i życzę sukcesów ;)


  • 0

E = mc2
Efekty = motywacja * (ciężka praca)2
Enstein naprawdę był geniuszem.


#3
HYBRYDO

HYBRYDO

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1 214 postów

witam, 

jesteś nowy w temacie kalisteniki także nie polecam treningu według skazanego :) Marne progresje i ogólnie strata czasu choć wiedza z książki przydatna.