Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Senność, zmęczenie, brak zapału ... Proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1
Ceglaasty

Ceglaasty

    Wszystko mogę w Chrystusie który mnie umacnia

  • Użytkownik
  • 80 postów
  • LokalizacjaKoszalin

Tak jak w tytule, a teraz szerzej o co chodzi.

 

Trenuję od roku i trzech miesięcy. Trening jest mi znany, ważę 76kg/wzrost 1.85. Wysiłek fizyczny także jest mi znany na co dzień. Biegłem maratony po 25km, jeżdżę na rowerze po 200km na dobę więc jestem w dobrej kondycji. Od roku trenuje na siłowni i parę elementów z kalisteniki. Trenuję 3 razy w tygodniu a trening w skrócie wygląda tak ( jedna partia tygodniowa, 4 serie po 12,10,10,8 powtórzenia ze zwiększaniem ciężaru, po 4 ćwiczenia na daną partie ). Śpię po 8 godzin nigdy nie mniej, a czasami po 9-10. Dietę jeżeli chodzi o białka/węgle/tłuszcze i kalorie mam dobrą jak na budowę i rozwój u ektomorfika więc nie ma co się przejmować. Jem bardzo mało owoców i warzyw ( aminokwasy, witaminy, b, b12, potas, zelazo, magnez <- mam zapewne braki ... ) I zapewne w tym tkwi problem prawda ? 

Na komputerze siedzę sporadycznie maksymalnie 2 godziny dziennie, a na telefonie już wcale, a jeżeli chodzi o telewizor nie mam ...

 

Jak wygląda mój dzień od dwóch miesięcy :

Śpię po 8+ godzin. Mam ciągły sen bez żadnych problemów

W szkole siedzę od 8 do 16 i na każdej lekcji nie mam nawet siły otworzyć oczu i ciągle leżę znużony i padnięty.

O 16 idę na 30 min snu w domu, ale chętnie bym spał z 4 godziny ...

Potem trening trwa do maksymalnie dwóch godzin. ( pon, środa, piątek)