Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Kilka słów o sobie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
marcin2219

marcin2219

    Brak

  • Użytkownik
  • 3 postów

Cześć, forum obserwuję od dłuższego czasu, wcześniej tylko czytałem, mam zamiar zacząć trochę aktywniej uczestniczyć, bo coraz więcej pytań i wątpliwości mam, na które odpowiedzi nie mogę znaleźć w innych tematach :)

 

Mam 21 lat, studiuję, długo trenowałem hokej na lodzie - od poprzedniego roku już tylko czasem się w niego bawię, podczas tych kilkunastu lat zawsze coś tam trenowałem, choć nigdy nie robiłem regularnego, dłuższego treningu siłowego (jedynie okres letni między sezonami [góra kilka tygodni]). Warto dodać, że nigdy nie lubiłem ćwiczeń z kalisteniki - podciąganie przyprawiało mnie o ból głowy - rekord życiowy: 2 :D

 

Kalistenika w moim życiu

 

Coś się zmieniło 2 lata temu i zabrałem się przede wszystkim za naukę podciągania - dość szybko zrobiłem postęp. W lutym 2014 roku zacząłem program Freeletics (niemiecki program treningowy coś pomiędzy crossfitem a kalisteniką) i te 15 tygodni zmieniło moje podejście do treningów. Najdłuższa przerwa na jaką sobie pozwoliłem to 2 tygodnie podczas wakacji (tylko lekka aktywność). Poza tym ćwiczę do teraz, a w kalistenikę wkręcam się coraz bardziej i mam nadzieję, że być może z Waszą pomocą uda mi się osiągnąć znaczący progres i wykonam np. flagę (moje marzenie :D ).

 

Trochę o historii moich treningów