Jump to content

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Photo

Mój plan treningowy - Proszę o ocenę/wskazówki/rady

plan treningowy

  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Merfi84

Merfi84

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1,733 posts
  • LokalizacjaGdańsk

Cześć!

Dopiero dołączyłem i widzę, że można tutaj liczyć na porady. Mam 31 lat. Waga 75,6kg. Wzrost 178. Ćwiczę od 3 miesięcy. Jak większość (z tego co zauważyłem) zacząłem od Skazanego. Natomiast od samego początku postawiłem sobie trochę wyżej poprzeczkę bo przeplotłem treningi ze skazanym o treningi aerobowe (np. skakanka) oraz ogólnorozwojowe (np. basen, dipy, figury gimnastyczne). Generalnie zawsze byłem dość mocno wysportowany i lubiłem ruch (rolki, piłka, snowboard etc.) ale w moje 29 urodziny się to skończyło gdyż zerwałem więzadło. Operacja, rehabilitacja wszystko wróciło (prawie) do normy. W międzyczasie brzuch zarósł i zaczął mnie wkurzać więc się za niego po prostu wziąłem. Nie będę opisywał od czego zacząłem bo nie ma to chyba sensu ale jestem zadowolony bardzo zarówno z progresu w sylwetce jak i sile, który notuje de facto z tygodnia na tydzień wciąż do przodu.

Wracając do tematu chcę się podzielić moim aktualnym planem treningowym i poprosić o ew. ocenę co można poprawić, zrobić lepiej itd? Myślę, że wszystko robię poprawnie ale wolę się upewnić ;) Liczę na Wasze doświadczenie i wiedzę :) Ćwiczenia podaję od razu z ilością powtórzeń oraz serii, żebyście mięli rozeznanie na jakim jestem etapie. Plan niżej:

Poniedziałek - Pompki skazany (krok 2) 1s40/2s40/3s30
                     - Wznosy skazany (krok 4) 1s20/2s20/3s20