Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Skazany czy zaczynac od 1 kroku ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1
AlbertDeSalvo

AlbertDeSalvo

    Member

  • Użytkownik
  • 11 postów
Witam.
Mam 16 lat, ok. 173cm, 47kg (ok 12kg niedowagi ). Kalistenike ćwiczę od ok 3 miesięcy z czego 1 przeznaczylem na pierwsze kroki w Skazanym na trening. Reszte tego czasu realizowałem różne treningi od smarowania gwintów po plan 10x5, który przedstawił Pablo1. Skazanego porzuciłem ponieważ byłem głupi i niecierpliwy :P , ale doszedłem do wniosku, że nie ma co się spieszyć i powróciłem do punktu wyjścia. Czy opłaca mi się przechodzić przez 1 krok po raz kolejny ? Bo na razie ćwiczę od 2.... I jeszcze jedno Wade pisze, że jeden krok przechodzić przez miesiąc co trening dodając max. 5 powt., a realizując plan podany przez niego ( 2 razy w tygodniu po 2 ćwiczenia) mam tylko 4 treningi jednego ruchu w miesiącu, a w pierwszych krokach są 3 serie po ok. 40 powtórzeń. Jak to rozwiązać? Czy może źle coś zrozumiałem ? Jeśli gdzieś był taki temat to przepraszam, ale nie mogłem znaleźć.



Wysyłane z mojego HTC Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#2
mati65095

mati65095

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 41 postów
  • LokalizacjaPodkarpackie