Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Kalistenika + siłownia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1
Lee123

Lee123

    Brak

  • Użytkownik
  • 4 postów

Witam Was, na wstępie chciałbym wysłuchać waszych opinii co do połączenia kalisteniki i słowni.

Kolejną rzeczą o którą chciałbym prosić to ocenę planu treningowego i poznać wasze zdanie jak wy byście dobrali ćwiczenia oraz czy mój plan rozwinie wszystkie mięśnie w miarę równomiernie (nie znam się dobrze na siłowni dlatego chce wiedzieć czy nie ominę przypadkiem podczas treningu jakiejś partii mięśni).

 

Ogólnie chce poznać waszą opinię co byście pozamieniali, może coś dodali a coś usunęli. Pozdrawiam :)

 

 

Poniedziałek: Dipy, Podciąganie na drażku szerokim nachwytem, Podciąganie wąskim nachwytem, Podciąganie podchwytem, Martwy ciąg, Przysiady ze sztangą, Wiosłowanie sztangą, Wyciskanie sztangielek w leżeniu/Wyciskanie gryfem w leżeniu.
 
Wtorek: Odpoczynek
 
Środa: Plank, Plank boczny (na każdą stronę), Wznosy kolan do klatki, Popmki normalne, Pompki szerokie, Pompki diamentowe, Pike Push-Ups, Superman, Przysiady szerokie z wyskokiem, Przysiady wąskie, Mountain Climbers.
 
Czwartek: Odpoczynek
 
Piątek: Plan "poniedziałkowy" 
 
Sobota: Odpoczynek
 
Niedziela: Plan "środowy"

  • 0

#2
SW96

SW96

    Sportowa rutyna, która cieszy ponad wszystko!

  • Bywalec
  • 643 postów
  • LokalizacjaŁódzkie
Ćwiczenia z siłowni warte uwagi, które dają dużo korzyści, zalet i nie przeszkadzają w kalistenice, a pomagają rozwinąć się jeszcze lepiej to:
-Martwy Ciąg
-Przysiad
-Wykroki
-Wyciskanie żołnierskie
-Wyciskanie na ławce płaskiej
-Wiosłowanie sztangą w opadzie